توکن سوزی پیوت pivot

کسب درآمد از ایردراپ

اولین مرحله توکن سوزی ارز PVT در پیوت pivot 

توکن سوزی پیوت pivot

همانطور که در مقاله های قبلی در سایت دلاری توضیح داده شد ، PVT ارز دیجیتال معرفی شده در پروژه و  برنامه پیوت هست که به صورت توکن بر بستر شبکه اتریوم بنا نهاده شده است.

پیوت ( pivot ) یک شبکه اجتماعی تخصصی در زمینه ارزهای دیجیتال می باشد و هدف اصلی آن طبق گفته های توسعه دهندگانش برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال و توسعه صنعت بلاکچین (BLOCKCHAIN ) است که در اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی شروع به فعالیت نمود.

PIVOT در ابتدا توکنهای PVT را به صورت رایگان از طریق ایردراپ به کاربران خودش پرداخت می کرد و در اواخر خرداد ۱۳۹۸ به صورت رسمی وارد صرافی های رمزارزی شد و در حال حاضر در بیش از ۱۰ صرافی بین المللی در حال ترید و خرید و فروش می باشد.

طبق سند رسمی یا وایت پیپر پیوت تعداد کل توکنهای pivot بیش از ۳۱ میلیارد عدد است که طبق برنامه اعلامی قرار است حدود ۳۰ درصد از این توکنها از شبکه خارج و اصطلاحا سوزانده یا تخریب شود. حذف همیشگی توکنها می تواند تاثیر به سزایی در افزایش ارزش و قیمت آن توکن داشته باشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد توکن سوزی و تاثیر آن بر بازار یک رمز ارز مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

توکن سوزی یا کوین سوزی در ارز دیجیتال چیست ؟

☑️ در وایت پیپر Pivot نیز در صفحه ۱۹, سر برگ Economic model of PVT (مدل اقتصادی PVT ) بند ۶ و ۷ به صراحت بیان شده است که:

“۳۰٪ از درآمد هزینه حاصل از معاملات جمع شده در برنامه Pivot برای خرید PVT در بازارهای ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد و تا رسیدن به کل عرضه ۶٫۲۸ میلیارد سوزانده خواهند شد.”

اطلاعیه رسمی Pivot درباره اجرای طرح بازپرداخت و تخریب (توکن سوزی) ارز PVT:

پیوتر های عزیز:

مطابق طرح بازپرداخت و تخریب PVT, سی درصد از درآمد حاصل از پلت فرم Pivot و همکاریهای زیست محیطی برای خرید PVT در بازار ثانویه استفاده خواهد شد. در پایان هر سه ماه، تمام PVT های خریداری شده را از بین می بریم, و سوابق تخریب در وهله اول اعلام می شود. طرح باز پرداخت و تخریب تا زمان عرضه کل ۶٫۲۸ میلیارد دلار اجرا خواهد شد.

در حال حاضر ، پروژه Pivot به خوبی پیش می رود و توانایی دستیابی به درآمد ثابت و پایدار را دارد. در حال حاضر ، بازپرداخت و تخریب PVT در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ به پایان رسیده است ، و می توان انتظار داشت که بودجه موجود برای سه ماهه چهارم برای بازپرداخت PVT به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

در مرحله بعد ، Pivot به ادامه مسیر توسعه برنامه ریزی شده نوشته شده در وایت پیپر خود ادامه خواهد داد و به ادامه عملکرد تجاری یکپارچه و ارائه سایر خدمات مالی در رمزنگاری ادامه خواهد داد.

در ساعت ۰:۰۰ UTC در تاریخ ۱۲ اکتبر ، پیوت بازپرداخت PVT را در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ به پایان رسانده است. اطلاعات کامل تر به شرح زیر است:

باز پرداخت بازار ثانویه:

۱۵,۰۹۸,۰۵۴ عدد PVT

آدرس ارسال توکنها برای حذف از شبکه (تخریب ):

۰x1111111111111111111111111111111111111111

سوابق تخریب: (با جستجوی هش تراکنش زیر در سایت اتراسکن تراکنش سوزاندن حدود ۱۵ میلیون pvt مشخص و اثبات می شود )

۰x6fedd1c904d960dc9f2d93928523d94472dd07346a546683a266b2a2e2ce9535

بنیاد پیوت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اپلیکیشن pivot و ارز pvt لطفا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

آموزش کسب درامد از اپلیکیشن پایوت pivot

همچنین بخوانید :

تحلیل وضعیت کنونی و آینده ارز دیجیتال (توکن) pvt

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کدام است ؟

بایدها و نبایدها بعد از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

در صورتی که سوال یا نظری دارید از قسمت زیر می توانید آنرا را ارسال نمایید :

 

کانال روبیکا kanal-dolari