سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

کسب درآمد از ایردراپ

سرمایه گذاری در بیت کوین و ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

نکته های مهم برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال که باید آنها را رعایت کنید:

پایان سال ۲۰۱۹ در حال نزدیک شدن است و ما شاهد افزایش چشمگیر قیمت ارز های رمزنگاری نسبت به اوایل همین سال هستیم.

کسانی که از روزهای اول در این صنعت بوده‌اند آینده این ارزها، نگرانی دائمی آنها بوده است اما اکنون این نگرانی ها بیشتر شده است. تقریبا روزی نیست که دوستان یا آشنایان این سوال را مطرح نکنند که:

“آیا برای سرمایه گذاری در این ارزها دیر شده است؟ چه مقدار پول برای سرمایه گذاری در این ارزها نیاز است؟ یا اصلا باید در این ارزها سرمایه گذاری کنم یا نه”؟

پاسخ ما به این گروه افراد همواره یکسان است:

“اگر این سوالات در ذهن شماست و هنوز جواب قانع کننده ای برای آنها پیدا نکرده اید ، شاید بهتر است که فعلا در این حوضه سرمایه گذاری نکنید”.

اگر فقط به این دلیل می‌خواهید یک ارز رمز نگاری بخرید که یکی از دوستان شما طی چند ماه پیش با خرید این ارز رمزنگار توانسته است سرمایه اش را دو برابر کند، استراتژی سرمایه گذاری شما همانند شرکت در لاتاری و بخت آزمایی بانک است.

بله این موضوع صحت دارد که سرمایه گذاری های پر ریسک، سود خوبی به همراه دارد اما باید در تصمیم گیری خود در سرمایه گذاری مطمئن باشید.

⭕️ برای یک سرمایه گذاری خوب باید از نکات زیر دوری کنید:

۱- خرید هر نوع ارز رمزنگاری با دید رویاپردازی درباره ثروتمند شدن یک شبه و بدون تلاش.

۲- خرید به دلیل تبلیغات زیاد و غرق شدن در وبسایت ها و انجمن های حرفه ای اینگونه ارزها که بازخوردهای غیرمنطقی ایجاد می‌کنند. این بازخوردها اگرچه به نظر بی ضرر می‌باشند اما آخرین جایی است که می‌توانید توصیه مالی صحیح و مناسبی دریافت کنید.

۳- تصمیم گیری بر اساس ترس از دست دادن فرصت سرمایه گذاری یا همان فومو FOMO که افراد را به حوزه غیرمنطقی و نادرست می‌کشاند.

۴- قرض گرفتن پول یا سرمایه گذاری بیش از توان مالی در چندین ارز دیجیتال جوان و نوظهور که ریسک آن ها بیشتر است.

اگرچه این توصیه ها برای هرگونه سرمایه گذاری صادق است اما دنیای ارزهای دیجیتال به شدت بر اساس حدس و گمان است، شاید حتی از این لحاظ در بین سایر دارایی های دیگر بی همتا است. سرمایه گذاری تمام دارایی خود در فناوری جدیدی که هنوز در مرحله آزمایشی است حتی از سرمایه گذاری در یک دارایی ثابت و به صورت سنتی نیز ساده لوحانه تر و احمقانه تر است.

اگرچه در حال حاضر بی ارزش شدن کامل این ارزها غیرممکن است، اما تجربه نشان داده است که قیمت اینگونه ارزها می‌تواند سریعا کاهش یابد.

دلایل زیادی برای توجیه افزایش قیمت اخیر آلتکوین ها و مخصوصا بیت کوین نسبت به اوایل سال ۲۰۱۹ وجود دارد و روندها نشان می‌دهند که در آینده نزدیک این افزایش ادامه خواهد داشت و باعث به وجود آمدن حدس و گمان های بیشتر و پیش بینی های شخصی می‌شود. این مشکل از آنجایی شروع می‌شود که مردم فکر می‌کنند افزایش قیمت ها متوقف نخواهد شد و طی یک یا دو سال آینده قیمت بیت کوین و به تبع آن سایر آلتکوین ها، چندین برابر می‌شود.

ارزش کلی بازار ارز دیجیتال طی یک سال گذشته ۱۰۰۰ درصد افزایش یافته است، بنابراین فکر کردن درباره این که قیمت این ارزها به اوایل ۲۰۱۹ باز نخواهد گشت همانطور که بیت کوین به قیمت ۵۰۰۰ دلار نخواهد رسید کاملا مغرورانه است.

روندهای نزولی شدید در این تجارت قطعا حضور دارند. قیمت بیت کوین می‌تواند در یک چشم به هم زدن از ۱۰ هزار دلار به ۶ هزار دلار کاهش یابد یا از ۱۹ هزار به ۴ هزار دلار سقوط کند. همانطور که در ۲۰۱۷ قیمت بیت کوین به ۱۹ هزار دلار رسید و یا اواخر ۲۰۱۸ قیمت آن به زیر ۴ هزار دلار سقوط کرد.

⭕️ نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید:

به طور مثال حدود ۶ سال پیش در دسامبر ۲۰۱۳، قیمت بیت کوین به ۱۲۴۲ دلار رسید و سپس به آرامی تا ژانویه ۲۰۱۵ با افت ۸۷ درصدی به ۱۹۵ دلار کاهش یافت. حالا فرض کنید که این اتفاق مجددا رخ دهد. قیمت بیت کوین سریعا به ۵ هزار دلار و حتی کمتر سقوط کند و سپس به تدریج طی یک سال به ۱۹۵۰ دلار کاهش یابد. قصد ما این نیست که بگوییم این اتفاق رخ خواهد داد بلکه می‌گوییم اگر این شرایط به وجود آید، شما آماده هستید؟

جالب است زیرا از ابتدای سال، قیمت بیت کوین تقریبا دو برابر شده است اما باز هم کسانی هستند که با یک کاهش قیمت می‌گویند مرگ بیت کوین فرا رسیده است.

همه اختیار پولی که به سختی به دست آورده اند را دارند. نکته ای که در خصوص بیت کوین و سایر آلتکوین ها وجود دارد این است که همه چیز داوطلبانه است و اجباری برای سرمایه گذاری یا استفاده از آن وجود ندارد. از آنجایی که مردم بدون در نظر گرفتن شرایط بر روی اینگونه ارزها سرمایه گذاری می‌کنند، بهترین کار این است که به آنها کمک کنیم تا از خطرات موجود باخبر شوند و بدانند که چگونه این خطرات را تا حد امکان کاهش دهند.

⭕️ نکات مهم:

متوسط هزینه دلاری (Dollar-cost averaging) را به عنوان یک استراتژی بسیار خوب یاد بگیرید. با مقادیر کم و در دوره های زمانی ثابت خرید کنید. بدین شکل می‌توانید خریدهایی با قیمت میانگین دارایی انجام دهید و از استرس های حاصل از مشخص کردن زمان نوسانات قیمت دوری کنید.

به طور مثال حتما نباید یک بیت کوین کامل بخرید. می‌توانید بخشی از یک بیت کوین را خریداری کنید. خرید خود را با حداقل مقدار یعنی ۱۰ هزار ساتوشی شروع کنید.

فقط درصد کمی از درآمد خالص خود را به سرمایه گذاری اختصاص دهید. از یک درصد درآمد خود شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که مقروض نمی‌شوید یا بیشتر از توان مالی خود سرمایه گذاری نمی‌کنید.

اطلاعات کسب کنید. منابع درباره ارزهای دیجیتال، رایگان و کاملا در دسترس می‌باشند. درباره چیزی که می‌خواهید در آن سرمایه گذاری کنید اطلاعات لازم را کسب کنید.

به یاد داشته باشید که خرید هر ارزی، یک شبه پولدار شدن نیست. فناوری موجود در هر ارز همان چیزی است که آن را ارزشمند می‌کند، نه نرخ معاملات در صرافی های آن ارز. صرافی ها ارتباطی با فناوری به وجود آورنده ارزهای دیجیتال ندارند.

از کسب و کارهای کلاهبردارانه نظیر استخراج ابری یا کلاب های سرمایه گذاری که از شما حداقل سرمایه گذاری و جذب سایرین را درخواست می‌کنند و کسب سود را تضمین می‌کنند دوری کنید. این مسائل در سرمایه گذاری در ارز های رمزنگاری شده جایی ندارند.

اگرچه فناوری های بلاک چین جای رشد بسیار زیادی دارند و قصد دارند که مدت طولانی باقی بمانند، ارزش هیچ دارایی تا ابد افزایش نمی‌یابد. انتظارات واقعی در خصوص سرمایه گذاری خود داشته باشید.

در آخر باید بگوییم که این مقاله قصد ندارد که شما را متقاعد کند به سرمایه گذاری یا عدم سرمایه گذاری در یک مورد خاص از ارزهای دیجیتال. این مقاله برای تمام کسانی است که درباره اتفاقات دنیای ارز های دیجیتال کنجکاو هستند و می‌خواهند درباره خطرات و سود مشارکت در این فناوری اطلاعات کسب کنند.

یکی از روشهای مناسب برای شروع کسب درآمد از ارزهای دیجیتال یا رمزارزها شرکت در ایردراپهای رایگان می باشد.

هرچند که گذشت زمان موفقیت اهداف این گونه رمزارزها را مشخص خواهد کرد ولی به هر حال ایردراپها در صورتی که بتوانند در جذب تعداد مخاطبان بیشتر و توسعه بازار خود موفق شوند و پس از ارزش گذاری ، قیمتشان افزایش پیدا کند پتانسیل درآمدزایی بالایی خواهند داشت و  یکی از بهترین روشهای کسب درامد دلاری از اینترنت هستند.

در صورتی که در مورد ایردراپ ( AIRDROP ) اطلاعاتی ندارید لطفا مقاله زیر را مطالعه بفرمایید :

 ⇐ ایردراپ Airdrop چیست ؟

⭕️ نتیجه گیری:

اگر در تصمیم خود مصمم هستید و تحقیقات لازم را انجام داده‌اید، از صرافی های معتبر و قانونی با سابقه خوب و اقدامات مناسب در خصوص محافظت از مشتریان استفاده کنید.

چند سال آینده برای رشد این صنعت بسیار حیاتی خواهد بود. سرمایه گذاری های عجولانه فقط باعث ایجاد مانع در مقابل ۱۰ سال رشد و نوآوری ممتد خواهد شد. با همکاری و پشتیبانی از یکدیگر می‌توانیم وارد نسل بعد فناوری امور مالی شویم. فناوری ای که بیش از ۵ میلیارد نفر را می‌تواند به یکدیگر متصل کند.

هدف سایت دلاری معرفی  سایتها و برنامه های مفید و درآمدزا ، همراه با آموزشهای لازم و رایگان و کمک به ایجاد اشتغال و افزایش درآمد و جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه هموطنان عزیزمان می باشد.

همچنین بخوانید :

۷ نکته بسیار مهم قبل از سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال

تفاوت بین رمزارز، ارز دیجیتال، توکن و آلتکوین در چیست؟

ICO چیست و چگونه می توان در آنها سرمایه گذاری کرد ؟

۱۰ نکته خیلی مهم درباره ارزهای دیجیتال که همه باید بدانند !

کسب درآمد با ترید کردن در ارزهای دیجیتال

هشدار به خریداران و فروشندگان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

چگونگی تغییرات قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال

هایپ چیست و سرمایه گذاری در آن چگونه است ؟

اصطلاحات رایج و تخصصی در تجارت و بازار ارزهای دیجیتال

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

⇐  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

کانال روبیکا kanal-dolari