برداشت PVT از PIVOT

کسب درآمد از ایردراپ

نحوه برداشت PVT از پیوت و واریز به کیف پول در صرافی Binance DEX

در صورتی که هنوز اپلیکیشن پیوت را نصب نکرده اید یا برای به دست آوردن آدرس کیف پول ( والت ) خود در برنامه و آموزش نحوه دریافت و برداشت PVT از برنامه PIVOT به صفحه زیر مراجعه نمایید :

 آموزش نحوه دریافت و برداشت pvt از برنامه پیوت ( pivot )

  آموزش ساخت کیف پول در صرافی بایننس دکس Binance Dex

کاربران محترمی که تمایل به خرید و فروش توکن PVT دارند و همچنین برای آموزش نحوه برداشت از pivot می توانند به صفحه زیر مراجعه نمایید :

خرید و فروش PVT

  خرید و فروش ارز PVT

این ترجمه اطلاعیه تیم پیوت در مورد امکان برداشت از حساب پیوت و سپس واریز به کیف پول در صرافی غیر متمرکز بایننس یا ( Binance DEX ) می باشد :

پیووتر های محترم:

ما خوشحالیم که اعلام می کنیم که Pivot Token )  PVT ) در Binance DEX لیست خواهد شد !

ما در حال آماده سازی برای باز کردن PVT برای تجارت با جفت ارز PVT / BNB در تاریخ ۶ ژوئیه ۲۰۱۹، ساعت ۹ بعد از ظهر (زمان سنگاپور) هستیم.

ما از همه اعضای جامعه پیووت و حامیان جهانی ما قدردانی می کنیم. ما امیدواریم که این اعلامیه بتواند جامعه جهانی و تیم پیووت را به طور مشترک برای توسعه کل پروژه کمک کند.

پروژه پیوسته Project Taurus

به منظور هموار ساختن پروژه پیوت برای لیست شدن نهایی در صرافی بایننس ، Pivot پروژه  Project Taurus را راه اندازی کرده است.

اگر پلن تاروس خوب عمل کند، PVT فرصتی برای تصویب برنامه ( BEP2 Community Listing ) خواهد داشت و این فرصت را دارد تا انتخاب شود که در Binance.com لیست شود.

لطفا برای اطلاعات بیشتر به https://www.pivot.one/pc/dex وارد شوید.

مراحل انجام پروژه Taurus

طرح ۱: فروش PVT ، خرید ۴ دریافت ۱ رایگان (این مرحله به پایان رسیده است و ارز PVT در صرافی BIKI در حال ترید می باشد.)

در ۵ ژوئیه، PVT در صرافی BiKi راه اندازی خواهد شد و BiKi.com حراج خاصی را برگزار خواهد کرد. شرکت کنندگان ۴/۶ PVT – BEP2 توکن های pvt شما را در این فروش خریداری می کنند. 

طرح ۲: PVT Staking ، Staking PVT-Erc20 تا ۳۵٪ PVT-BEP2 airdrop

طرح ۳: PVT مبادله، مبادله ۱۰۰٪ از PVT-ERC20 تا PVT-BEP2 ( تبدیل PVT-ERC20 تحت شبکه اتریوم به  PVT-BEP2 تحت شبکه بایننس )

از تاریخ اعلام، Pivot یک برنامه مبادله  با محدودیت زمانی هر روز در ساعت ۲۰:۰۰ باز خواهد کرد. حداکثر حد مجاز روزانه ۲۰ میلیون PVT است.

Pivoters می تواند PVT-Erc20 1: 1 را به PVT-BEP2 تبدیل کند. ( یعنی هر یک پی وی تی تحت پروتوکل Erc20 اتریوم به یک پیویتی تحت پروتکل BEP2 بایننس تبدیل می شود.

طرح ۴: تجارت Airdrop در Binance DEX، تجارت PVT برای شرکت در Lucky Draw

ایردراپ  PVT-BEP2 airdrop برای اعضای جامعه پیووت است که PVT را در Binance DEX تجارت کنند. ما در طول این رویداد از اعضای تجاری تجلیل می کنیم.

قوانین

۱-  هنگامی که بخشی از PVT به زنجیره Binance انتقال داده می شود، PVT-erc20 در شبکه Ethereum باقی خواهد ماند و همچنان در مبادلات عمده معامله خواهد شد و از حقوق مشابه با برچسب های PVT-BEP2 در زنجیره Binance در برنامه پیووت استفاده خواهد کرد.

۲- انتظار می رود که پروژه ۱ میلیارد PVT-BEP2 را در BinanceDEX بفروشد. اگر انتقال به کمتر از این برسد، برنامه انتقال پی وی تی را به بایننس لغو میکند .

۳- در این طرح خطرات خاصی وجود دارد. سرمایه گذاران باید با دقت قوانین را مطالعه و داوطلبانه شرکت کنند. تیم پیووت بهترین تلاش خود را برای حفظ و افزایش ارزش PVT انجام خواهد داد، اما مسئولیت تضمین ها و جبران فعالیت های سرمایه گذاری را نمی پذیرد.

۴- نتیجه نهایی رویداد و پلن Taurus متعلق به Pivot و Binance DEX است.

در صورتی که تمایل به خرید یا فروش توکن PVT دارید لطفا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  خرید و فروش ارز PVT 

کانال روبیکا kanal-dolari