آموزش نودینو

کسب درآمد از ایردراپ

 آموزش مقدماتی سیستم نودینو

نودینو

سرفصل مطالب این مقاله :

۱ . تاریخچه پیدایش اینترنت
۲ . تاریخچه تجارت الکترونیک
۳ . کسب و کار های الکترونیک
۴ . آشنائی با وب سایت – نرم افزار – اپلیکیشن
۵ . گسترش کسب و کار های الکترونیک
۶ . موبایل های هوشمند
۷ . مراکز اپلیکیشن ها یا APP CENTER
۸ . نودینو چیست ؟
۹ . کاربرد نودینو
۱۰ . سیستم درآمدی نودینو
۱۱ . سیستم گسترش نودینو
۱۲ . آینده نودینو

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نودینو به صفحات زیر مراجعه نمایید :

  کسب درآمد از اپلیکیشن نودینو

  استخدام در شرکت نودینو 

۱ – تاریخچه پیدایش اینترنت
پیدایش اینترنت (The Internet) به دهه ۶۰ برمی گردد؛ یعنی زمانی که دولت ایالات متحده بر اساس طرحی موسوم به «Arpa» مخفف آژانس تحقیق پروژه های پیشرفته که هدفش تقویت کارکردهای دفاعی بود، این طرح را به اجرا گذاشت .

در آن زمان، چیزی به اسم کامپیوتر شخصی وجود نداشت و صرفاً سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و مراکز دولتی بودند که از سیستم های کامپیوتری بزرگ موسوم به MainFrame استفاده می کردند که هر کدامش اطلاعات خاصی را ذخیره کرده بود و در صورت نیاز ، با یکدیگر اتصال برقرار واطلاعات را بین همدیگر منتقل می کردند یا در صورت ایجاد بستر مناسب، اطلاعات را در حالت اشتراک قرار می دادند .

در همان دوران ، سیستم هایی به وجود آمده بودند که امکان ارتباط بین کامپیوترهای یک سازمان را فراهم می کردند ، به طوری که کامپیوترهای موجود در بخش ها یا طبقات مختلف با یکدیگر تبادل اطلاعات می کردند و امکان ارسال نامه بین بخش های مختلف سازمان، فراهم می شد.این همان چیزی است که امروزه به آن، سیستم ارسال نامه با پست الکترونیک یا ایمیل می گویند .

اما برای برقراری اتصال بین این شبکه های کوچک و پراکنده که هر کدام به روش ها و بر مبنای استانداردهای خودشان کار می کردند، استانداردهای جدید و مشخصی توسط کارشناسان وضع شد که همان پروتکل ها هستند .
شبکه اینترنت چیست ؟
شبکه جهانی اینترنت مجموعه ای از شبکه های کامپیوتری است که با استفاده از قوانین و پروتکل های خاصی که به آن TCP/IP می گویند و از طریق خطوط تلفنی، ماهواره ای و غیره به یکدیگر وصل شده اند، تا اطلاعات و داده ها بتواند به سرعت از یک کامپیوتر به کامپیوتری دیگر در هر کجای گیتی انتقال یابد .

با تحولات اساسی و رشد بی نظیر که طی دهه اخیر بوقوع پیوسته است، در حال حاضر اینترنت به عنوان یکی از مهمترین ابزارها، برای انتقال جوامع به جامعه اطلاعاتی مطرح شده است که درآن کلیه شبکه های کامپیوتری، تلفن ها، ویدئوها، کنفرانس ها، موبایل ها و غیره با هم ارتباط داشته و به تبادل اطلاعات می پردازند .
به طور کلی می توان دلایل محبوبیت اینترنت را در همگانی بودن، کاهش هزینه ها، سهولت خرید و فروش بر روی اینترنت، بدون مرز و بدون مالک بودن اینترنت، رشد سریع اینترنت و فراوان بودن تعداد مشترکان آن دانست .
اینترنت مانند جهانی تیخلی است، جهانی غیر از جهان ما که در آن می توان همه چیز یافت از گفتگو با افراد و بخش های سرگرمی و لطیفه گرفته تا کسب اطلاعات در مورد فضا، گرفتن مقالات علمی و ارتباط با دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی برای همکاری و یا ادامه تحصیل در کشورهای دیگر ،در کنار این موارد امکانات دیگری نیز در اینترنت وجود دارد که می توان به نامه الکترونیکی، گفتگو، گرفتن نرم افزارها از اینترنت و غیره اشاره نمود .

۲ – تاریخچه تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک عبارت است از تعامل سیستم های ارتباطی، ها و امنیت که به واسطه آنها امکان سیستمهای مدیریت داده مبادله اطلاعات تجاری در رابطه با فروش محصولات و یا خدمات میسر می شود . البته در این تعاملات ، حمایت و حفظ اسرار مصرف کنندگان و همچنین محافظت از دادهها و اطلاعات شخصى در تجارت الکترونیک ، ایجاد قوانین روشن تجارى به منظور ایجاد یک بازار الکترونیک معتبر و در نهایت تدوین قوانین بسیار با اهمیت است .
اهمیت تجارت الکترونیک :

تجارت الکترونیک هنوز برای بسیاری از مردم مفهوم جدیدی است ، اما در عصر اطلاعات، هدایت فعالیت های کسب و کار از طریق اینترنت، به ویژه برای شرکت های کوچک و متوسط که می خواهند با شرکت های بزرگتر رقابت کنند، بخش جدا نشدنی از پیکر فعالیت های تجاری سازمان است .

براساس اظهار نظر سازمان تکنولوژی اطلاعات آمریکا، انقلاب تجارت الکترونیکی به شرکتهای کوچک امید بخشید تا بتوانند در کنار شرکت های عظیم به تجارت بپردازند. شرکت های کوچک باید عضو سیستم تجارت الکترونیک شوند، در غیر اینصورت توانایی خودشان را برای باقی ماندن در صحنه رقابت کسب و کار از دست خواهند داد .

مبادله الکترونیک اطلاعات یکی از قدیمی ترین و بنیادی ترین ابزارهای یکپارچه سازی فعالیت های تجاری است. جالب اینکه به علت ماهیت سازگار استانداردسازی های صورت گرفته، این ابزار هنوز هم یکی از مفیدترین و پیشرفته ترین کاربردهای تجارت الکترونیکی امروزی محسوب می شود .

مبادله الکترونیک اطلاعات EDI ، تبادل اطلاعات تجاری در یک الگوی استاندارد شده میان رایانه هاست.

در تبادل الکترونیکی اطلاعات، اطلاعات بر اساس یک الگوی مشخص که توسط طرفین مبادله کننده تعیین شده است، سازماندهی می شود، به طوری که اجازه می دهند رایانه ها بدون دخالت، مبادله را صورت دهند و نیازمند هیچ گونه دخالت عامل انسانی یا ورود مجدد اطلاعات نیستند.
. چند دلیل زیر برای به کارگیری مبادله الکترونیک اطلاعات وجود دارد :

-کاهش مبادلات کاغذی
-کاهش ورود مجدد اطلاعات
-سرعت و سادگی
-عدم محدودیت زمان
-عم محدودیت جغرافیایی
-و …
استانداردهای مبادله اطلاعات در اسناد الکترونیکی بسیار زیاد هستند حتی صنایع گوناگون در کشورهای مختلف نیز استانداردهای خاص خود را دارند .

تجارت الکترونیک

رسالت تجارت الکترونیک:

رسالت سازمان که از آن به عنوان مأموریت یاد می شود بیان می کند که سازمان چه چیزی را برای جامعه تولید میکند. رسالت سازمانی اهداف بنیادی منحصر به فرد سازمان را تعیین و سازمان را از سایر سازمانها متمایز و جهتگیری سازمان را مشخص می کند.

رسالت سازمان هدف سازمان و یا دلیل وجودی آن را بیان می کند. رسالت سازمان ضمن اینکه چشم انداز سازمان را عینی و ملموس می کند اعتقادات و جهت گیری هایی را که مدیران دوراندیش سازمان درنظر دارند مشخص می کند .

رسالت سازمانی تجارت الکترونیک باید چهار عنصر زیر رادربرگیرد :

۱ – تعهد سازمانی به ذینفعان در بازار الکترونیک

سازمان باید انتظارات ذینفعان متعدد از قبیل کارکنان، مدیریت و سرمایه گذاران را از تجارت الکترونیک مشخص کرده و خود را ملزم به تحقق آن بدانند.

برای مثال سازمان باید امنیت شغلی کارکنان، بهبود ارزیابی عملکرد و تامین نرخ بازده موردانتظار را به عنوان انتظارات ذینفعان در بازار الکترونیک لحاظ کند.

۲ -حوزه کسب وکار

سازمان در رسالت تجارت الکترونیک خود باید محدوده و قلمرو فعالیت خود را در بازار الکترونیک مشخص کند. آیا سازمان قصد دارد در حوزه تجارت بنگاه با مشتری ( C2B ) فعالیت کند یا بنگاه با بنگاه ( B2B ) و یا هر دو؟

اگر شرکت در چندین کسب و کار شرکت کند تاچه حد قصد دارد هریک از کسب و کارهای خود را به صورت الکترونیک تبدیل کند؟

آیا شرکت قصد دارد فقط خدمات پس از فروش و مدیریت ارتباطات با مشتری را تامین کند یا اینکه درصدد است مبادلات و حمل ونقل دیجیتال و اینترنتی را نیز پیگیری کند؟

۳ -منابع مزیت رقابتی تجارت الکترونیک

سازمان باید منابع و مهارتهایی را که سبب ایجاد مزیت رقابتی در بازار الکترونیک می شوند را مشخص کند.

اگر سازمان از منابع مالی کافی برای تامین هزینه های استقرار و نگهداری تجارت الکترونیک برخوردار باشد، کارکنان آشنا با مفاهیم و اصول تجارت الکترونیک داشته باشد، ازمارک قوی، معروف و معتبر برخوردار باشد و محصولات آن قابلیت تبدیل دیجیتال داشته باشند و از قابلیت دیجیتال بالایی برخوردار باشند، سازمان می تواند در بازار الکترونیک به مزیت رقابتی دست یابد.

نکته مهم این است که بازار الکترونیک و اینترنتی به خودی خود و فی نفسه مزیت رقابتی تلقی نمی شوند .

۴ – تصویر آینده سازمان به بازار الکترونیک

در رسالت تجارت الکترونیک سازمان، باید تغییرات محیط قانونی، رقابتی، اقتصادی و فناوری موردتوجه قرار گیرد.

محیط فناوری به دلیل اهمیت حیاتی آن و تدارک زیرساختارهای بازار الکترونیک ازتوجه و اهمیت ویژهای برخوردار است .

رسالت تجارت الکترونیک دلیل وجودی و فلسفه حیات سازمان را در بازار الکترونیک مشخص می کند برخلاف چشم انداز تجارت الکترونیک که حالت آیندهنگر دارد رسالت حالنگر است و به زمان حال توجه دارد .

رسالت سازمانی در عرصه بازار الکترونیک سنگ بنای استراتژی تجارت الکترونیک بوده که در زمان حال حاضر وجود دارد. سازمان برمبنای رسالت تجارت الکترونیک و با استفاده از استراتژی تجارت الکترونیک درصدد رسیدن به چشم انداز مطلوب تجارت الکترونیک در زمان آینده است.

۳ -کسب و کار های الکترونیکی

کسب و کار الکترونیک به عنوان یکی از زیر زیرمجموعههای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه گذشته رشد بالایی را تجربه کرده است. به طوری که رویکرد سیاست اکثر موسسات تجاری در پذیرش و به کارگیری کسب و کار الکترونیک در جهت ورود به بازارهای جهانی و جذب مشتریان جدید و موثر و کارا در این راستاست.

اما به کارگیری کسب و کار الکترونیک در فعالیتهای تجاری نیازمند توجه به یک سری عوامل درونزا و برونزای تاثیرگذار بر آن است.

به طوری که توجه بنگاههای تجاری به این عوامل و برنامهریزی در جهت استفاده مطلوب از فناوری کسب و کار الکترونیک ضمن آنکه موفقیت بهره برداری از آن را تضمین خواهد کرد، زمینه رشد بنگاههای استفاده کنند را نیز فراهم میکند .

کسب و کار الکترونیک :

کسب و کار الکترونیک تعاریف متعددی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره میشود :

– کسب و کار الکترونیک وسیله ای که مسیر رسیدن بنگاهها به بازار را هموار میسازد. مسیری که مشتریان در آنجا اقدام به خرید کالا و خدمات میکنند؛

– کسب و کار الکترونیک وسیلهای است که به استفاده کنندگان آن امکان رسیدن به مشتریان موثر و کارآمد را فراهم میسازد؛

– کسب و کار الکترونیک توانایی هدایت تجارت از طریق شبکههای الکترونیک نظیر اینترنت و شبکه جهانی است .

انواع کسب و کار الکترونیک

کسب و کار الکترونیک بسته به اینکه طرفهای معامله سازمانها یا افراد باشند به انواع زیر تقسیم میشوند. در اینجا روابط بر مبنای اهداف تجاری شکل میگیرد .

۱ – واحد تجاری با واحد تجاری یا B2BBUSINESS TO BUSINESS B2B

۲ -واحد تجاری با مصرف کنند یا BUSINESS TO CONSUMER B2C

۳ – مصرف کننده با مصرف کننده یا CONSUMER TO CONSUMER C2C

۴ -واحد تجاری با دولت BUSINESS TO GOVERNMENT  B2G

۵ -دولت با واحد تجاری  GOVERNMENT TO BUSINESS G2B

۴ -آشنائی با وب سایت – نرم افزار – اپلیکیشن
وب سایت :
تاریخچه :
وب توسط تیم برنرزلی انگلیسی در مؤسسه سرن ایجاد شد. در ۳۰ آوریل ۱۹۹۳ سرن اعلام کرد استفاده از وب برای همگان رایگان است.

پیش از معرفی HTML و HTTP از سایر پروتکلها مثل انتقال و گوفر برای دریافت فایل از سرور استفاده میشد .

مرور :
وبگاه میتواند محصول تلاش یک فرد یا یک گروه باشد که با هدف خاصی تهیه میشود. هر وبگاه میتواند ابرپیوندهایی به بقیه و بگاهها داشته باشد و بنابراین گاهی اوقات کاربر نمیتواند میان سایتهای مختلف تمایز آشکاری قایل شود .

مالتی مدیا و محتوای تعاملی :

در ابتدا وبگاهها فقط متن داشتند سپس از تصاویر نیز استفاده شد. بعد از آن افزانه به مرورگرها افزوده شد تا استفاده از ویدئو و شنیداری و سایر  محتوای تعاملی را امکانپذیر کند.

انواع وبسایت و وبگاه :
 وبگاههای وابسته
 وبگاههای بایگانی
 وبگاههای میزبانی
 وبگاه بازرگانی
 وبگاه تجاری یا سایت تجارت الکترونیک
 وبگاه ارتباطی شبکه های اجتماعی
 وبگاههای دادگان
 وبگاه نرمافزارسازی
 وبگاه راهنمای دادگان
 وبگاههای دریافت
 وبگاههای استخدامی
 وبگاه بازی
 وبگاههای دامنه جغرافیایی
 وبگاههای خنده و سرگرمی
 وبگاههای خبری
 صفحه اصلی شخصی
 وبگاههای برگه
 وبگاههای سیاسی
 وبگاههای مرور
 وبگاههای جستجوگر
 وبگاههای ترسناک
 وبگاههای شکوائیه
 وبگاههای درگاه وب
 ود سایت
 وبگاههای ویکی

نرم افزار
نرم افزار، مجموعه ای از برنامه های رایانه ای، رویه ها و مستندات است که انجام کارهای مختلف بر روی یک سیستم رایانه ای را بر عهده دارد.

عبارت “نرم افزار” برای نخستین بار توسط جان توکی در سال ۱۹۵۸ مورد استفاده قرار گرفت.

در سطح بسیار ابتدایی، نرم افزار کامپیوتر، متشکل از زبان ماشین است که شامل گروهی از مقادیر دودویی بوده و دستورالعمل پردازنده را تعیین می کند. دستورالعمل پردازنده تغییر بیان از سخت افزار کامپیوتر در یک توالی از پیش تعریف شده می باشد.

به طور خلاصه، نرم افزار کامپیوتر، زبانی است که اصطلاحاً به وسیلۀ آن یک رایانه، صحبت می کند .

اپلیکیشن :

در زمینه گوشی همراه، شما مطمئنا اپلیکیشن های معمولی و یا اپلیکیشن های تحت وب و حتی اپلیکیشن های ترکیبی را دیده و شنیده اید.

چه تفاوتی میان این سه مورد وجود دارد؟

اپلیکیشن های معمولی در موبایل :

این اپلیکیشن ها در گوشی های همراه وجود دارند و توسط آیکون هایی، در صفحه اول این ابزارها نمایان می شوند. اپلیکیشن های معمولی توسط App Store مانند Google Play و یا Apple App Store قابل دسترس بوده و نصب می شوند.

این برنامه ها به طور چشمگیری تنها برای یک سیستم عامل برنامه ( یک گوشی همراه ) برنامه نویسی می شوند و می توانند به ویژگی و امکانات آن دسترسی داشته باشند

– این اپلیکیشن ها می توانند از دوربین، GPS ، شتاب سنج، قطب نما، لیست مخاطبین و غیره گوشی همراه مورد نظر استفاده نمایند.

در این اپلیکیشن ها هم چنین نیاز به اجرای حرکات لمسی می باشد.

اپلیکیشن های معمولی گوشی همراه می توانند توسط سیستم اطلاع رسانی خود گوشی و به صورت آفلاین کار کنند .

اپلیکیشن های تحت وب یا وب ویو :

اپلیکیشن های تحت وب در واقع اپلیکیشن نیستند؛ آن ها در حقیقت وب سایت می باشند و در بیشتر مواقع مانند یک نرم افزار و یا اپلیکیشن به نظر می آیند.

آن ها توسط مرورگرها اجرا شده و با HTML5 برنامه نویسی می شوند. کاربران می توانند در وهله اول مانند دسترسی به هر وب سایت دیگری، به این اپلیکیشن های تحت وب نیز دسترسی داشته باشند.

برای این کار: کاربران URL بخصوصی را جستجو کرده و با گزینه “نصب” در صفحه اول وب سایت رو به رو می شوند.

اپلیکیشن های تحت وب زمانی که HTML5 وارد بازار شد، بسیار محبوب شدند و مردم دریافتند که این برنامه ها دارای عملکردهای پایه ای مانند سایر وب سایت ها در مرورگرها می باشند.

این روزها، از جایی که در ساخت و طراحی وب سایت های بسیاری از HTML5 استفاده می شود، فرق میان اپلیکیشن های تحت وب و صفحات سایت معمولی واقعا خیلی قابل توجه نمی باشد .

اپلیکیشن های ترکیبی :

اپلیکیشن های ترکیبی از اپلیکیشن های معمولی و تحت وب به طور هم زمان به کار برده است. به همین دلیل برخی مردم این مورد را با اپلیکیشن های تحت وب سایت اشتباه می گیرند.

این اپلیکیشن ها مانند دیگر انواع اپلیکیشن های معمولی، در APP STORE وجود دارند و می توانند ویژگی های آن ها را داشته باشند.

در اپلیکیشن های ترکیبی مانند اپلیکیشن های تحت وب، از HTML استفاده می شود که به این وسیله می توانند در مرورگرها نمایان شوند .

۵ -گسترش کسب و کار های الکترونیک

با رشد روزافزون خرده فروشی آنلاین، سالانه کسب و کارهای الکترونیک با نرخ رشد حداقل ۱۵٪ افزایش مییابند رویاها را به حقیقت تبدیل خواهند کرد
پیش از آنکه به مسائل فنی راه اندازی  وبسایت، پیدا کردن محصول، معتبر شدن در بازار ( فکر شود، کمی صبر میکنیم و به این فکر میکنیم میخواهیم چه محصول یا خدماتی ارائه بدهیم .

مسلما میلیونها گزینه در ذهن ها هست ، ولی نمیتوانیم همه ی آنها را ارائه بدهیم . از اینرو حیطه ی کارمان را مشخص میکنیم و به دنبال آن محصول نهایی میگردیم.

یک نقطه ی شروع خوب این است که به محصول یا خدماتی که بازار هدفی برای آن وجود دارد و میتواند در آن بازار رشد کند یا نه.

یک طرح کسب و کار گام بعدی این است که یک طرح جدی کسب و کار برای کار نوشته شود. نیازی نیست یک کار فوقالعاده و سنگین انجام دهیم.

چند هدف واقعگرایانه، یک بودجهی معقول، و چارچوب زمانی درستی وضع کردیم و نهایت تلاشتان را برای رسیدن به این موارد انجام خواهیم داد. آیا این کار شدنی است و آیا یک فرصت پولسازی مناسب است؟

بازار هدف را درنظر میگیریم – آیا مشغول شدن یک استارتآپ در چنین بازاری خیلی سخت است؟

اگر اینچنین است تلاش مان را در بازار قابل مدیریت تری میگذاریم و سپس پس از رسیدن به سود به دنبال گسترش آن هستیم.

تأمین کننده متداول را در نظر گرفته ایم اکثر فروشندگان آنلاین و ارائه دهندگان خدمات مثل ما ، خودشان محصولشان را تولید نمیکنند. آنها محصول را
در بهترین مکان ممکن مییابند و آن را با سود میفروشند یا در سود آن به همراه گسترش دهندگان و بازاریابان شریک میشوند .

فروشگاه و خدمات جدیدمان را به کمک شما و حمایت ما گسترش خواهیم داد وقتی فهرست کالاها و خدمات آماده شد و تجارت اینترنتی ما شروع شد .

لازم است برای آن تبلیغات – خط گسترش و بازاریابی کنیم ، و برندمان را در بازار مطرح کنیم . این کار میتواند از ثبت سایت مان در موتورهای جستجو شروع شود و به انتشار خبرنامه، کمپینهای تبلیغاتی پرداخت به ازای کلیک، و گزینه های دیگر ختم شود.

خدمات و سرویس های درجه ۱ به مشتریان ارائه خواهیم کرد
ارائه ی خدمات مشتریان خوب میتواند ما را از رقبای ما در بازار جداکند و تکرار این کسب و کار و سرویس پیشنهادی مان را تشویق کند، این امر پول بیشتری برایمان میسازد و درصد قابل توجهی سهم شما گسترش دهندگان عزیز است و ماندگاریما و شما را در این حیطه بیشتر میکند.

همیشه به روز هستیم آخرین تعهد ما درسیستم کسب و کار الکترونیکی این است که همیشه خط محصولاتو خدمات و وبسایت ما و اپلیکیشن های ما بهروز باشد.

۶-  موبایل های هوشمند

( Smartphone ) یا تلفن هوشمند به گونه ای ازتلفن همراه گفته میشود که تواناییهای پیشرفته تر و قدرت محاسبات بیشتری نسب به فیچر فون ارائه
میدهد.

این گوشیها دارای قابلیتهای خاص و کاربردهایی نظیر کامپیوتر های شخصی هستند. اما نمیتوانند به قدرت کامپیوترها کار کنند.

بیشتر گوشیهای هوشمند دارای دوربین هستند و قابلیتهایی مثل اتصال به اینترنت را نیز دارند.

گوشیهای هوشمند به خاطر این که کوچک وقابل حمل هستند میتوان در همه جا از آنها استفاده کرد و کارهای روزمره خود با آنها انجام داد.

یکی از خصوصیات مهم این گوشیها امکان نصب برنامه های پیشرفته پردازشی و گرافیکی و اتصال روی آنهاست، ولی در گوشیهای فیچر فون نرم افزار ها و برنامههای خاصی توسط سازندگان از قبل نصب شده و فقط از طریق سازنده یا اپراتورها قابلیت ارتقاء دارند.

صفحه نمایش لمسی یا حتی دسترسی مطمئن به ، QWERTY این گوشیهای هوشمند دارای برخی رابطهای اضافه مثل ایمیل هستند.

بنابراین تفاوتهای مهم گوشیهای هوشمند و گوشیهای فیچرفون میتواند در زمینه قیمت و قابلیتهای سطح بالای این گوشیها باشد. مثلاً گوشیهای هوشمند ۲۰۰۷ همگی دارای پشتیبانی کامل و پیشرفته ایمیل هستند.

مثل دفترچه تلفن، تقویم و لیست وظایف را دارا هستند، البته PDA امروزه بیشتر موبایلها برخی از برنامه های ساده اجازه نصب کردن برخی برنامه های جانبی را میدهند، اما گوشیهایی که دارای پلات فرمهای Java ME یا BREW هستند در زمره گوشیهای هوشمند قرار نمی گیرند.

۷ -مراکز اپلیکیشن
به اپلیکیشن هایی گفته میشود که مانند فروشگاه ها انواع اپلیکیشن ها را به صورت رایگان و فروشی و یا پرداخت درون برنامه قرار میدهند .

مانند :

۱ . بازار
۲ . سیب اپ
۳ . اول مارکت
۴ . Play store 5 . App store 6 . و…

که دسته بندی های نظیر زیر را دارند :

 آب و هوا
 آشپزی و رستوران
 آموزشی
 ابزار ها
 امور مالی
 پیام رسان ها
 خبر و نشریات
 خرید
 دارو و درمان
 رفت و آمد
 سبک زندگی
 سرگرمی
 سیر و سفر
 شبکه های اجتماعی
 شخصی سازی
 عکاسی
 کاربردی
 کتاب و منابع
 کسب و کار
 مذهبی
 موسیقی و صدا
 ورزش و تغذیه سالم
 ورزشی
 ودیو و رسانی
 انواع بازی
 و هزاران دسته بندی دیگر …

۸ -نودینو چیست ؟

نودینو بستری است برای انجام دو مفهوم کلی تبلیغات و فروش در حوزه اینترنتی این دو مورد را همزمان و در قالب یک تیم منسجم و فعال در سرتاسر ایران انجام میدهد.

از آنجا که نودینو بر پایه بهرگیری از فضای اینرنتی و درآمد زایی بازاریابان بر اساس توان فردی و زمان مدیریت شده از سوی آنان ترسیم و شکل گرفته ،فعالیت و همکاری خود را با شرکت ها و مراکزی انجام می دهد که در فضای رقابتی اینترنتی اپلیکیشن ، محصول یا محتوای خود را ارائه می کنند.

پس از بررسی جامع حوزه های تبلیغاتی و بازاریابی و با توجه به هزینه های گزاف و غیر هدفمند و غیر قابل ارزیابی و سنجش تبلیغات محیطی ، ایده نودینو شکل گرفت که کاملا سئوالات بی پاسخ در حوزه مالی تبلیغات را برای صاحبان تجارت اینترنتی روشن نمود .

تبلیغات • بازاریابی • برندینگ • کاهش هزینه های سربار • شفاف سازی هزینه تبلیغات و بازاریابی

مصرف اپلیکیشن ها و داشتن درآمد به صورت پاره وقت به دوستان خود نودینو و اپلیکیشن های وابسته را هم معرفی کنید و درآمد حرفه ای کسب کنید و با ما حرفه ای شوید .

۹ -کاربرد نودینو

کاربرد نودینو بر مبنای مصرف کننده و گسترش دهنده است و همچنین :

۱ . تبلیغات
۲ . بازاریابی
۳ . برندینگ
۴ . کاهش هزینه های سربار
۵ . شفاف سازی هزینه تبلیغات و بازاریابی

تعاریف :
۱ . تبلیغات : یک امری هست که لزوما در هر حرفه ی کاری و هر محصولی و هر برندی یکی از رکن های اصلی برای پیشرفت آن خدمات و محصول یابرند میباشد.

۲ . بازاریابی : یا همان گسترش نودینو که دلیل بر افزایش درآمد ما میشود.

۳ . برندینگ : اکثر استارت آپ هایی که در شرکت ما تولید میشوند نیاز به تبلیغات برند خود دارند از این رو با همکاری با نودینو مسیر سریعتر برای اهداف بزرگ خود پیدا میکنند.

۴ . کاهش هزینه های سربار : به دلیل استقبال جمع گسترش دهندگان ما و تبلیغات سینه به سینه یا همان تبلیغات گرم به سرعت رفع ایرادات و … انجام میشود و همچنین هزینه های سربار یا اضافی بازنویسی برنامه یا متضرر شدن از اپلیکیشن برای کارکرد اشتباه از بین میرود.

۵ . شفاف سازی هزینه های تبلیغاتی و بازاریابی : طبیعتا هزینه های تبلیغات مبالغ بزرگی هستند و این امر با بیلبرد و تبلیغات مترو و تبلیغات بصری بازده کمتری نسبت به معرفی دو دوست یا فامیل نسبت به هم هستند .

حال این هزینه ها ی تبلیغاتی را به صورت پاداش به عزیزانی که به صورت پاره وقت اپلیکیشن ها را گسترده تر و معرفی بیشتر میکنند داده میشود و درآمد های بالایی از این سمت به گسترش دهندگان اعطا میگردد.

۱۰ -سیستم درآمدی نودینو

سیستم درآمدی نودینو بر اساس تکثیر اپلیکیشن نودینو و دیگر اپلیکیشن های تحت قرار داد با نودینو ، با کد معرف میباشد .مانند:

۱ . اپلیکیشن همراه اول
۲ . اپلیکیشن ایرانسل من
۳ . اپلیکیشن روبیکا
۴ . اپلیکیشن اسنپ و تپسی و …
۵ . اپلیکیشن بیدود
۶ . و…

که به شما پاداش نقدی نمیدهد ولی از خدمات خود به شما اعتبار میدهد.

حال در نودینو ما به جای اعتبار و خدمات رایگان امکان دریافت نقدی را فراهم ساخته ایم تا همانند معرفی بین عزیزانتان از کارکرد آن ها درآمد داشته باشید .

حال شما اپلیکیشن نودینو را دریافت نموده اید و کد معرف شخصی از دوستان خود را وارد کرده اید.

تبریک شما عضو نودینو شده اید.

عضویت و فعالیت به صورت رایگان است.
زین پس شما در قبال مصرف از اپلیکیشن هایی که کارهای روزانه شما را انجام میدهند درآمد کسب خواهید کرد.

طبیعتا با مصرف شخصی و خانوادگی شما درآمد مکفی حاصل نمیشود ، پس را حل چیست ؟

بلی درست است معرفی این خدمات به دوستان

حال شما یک گسترش دهنده ی نودینویی هستید برای کسب درآمد بیشتر این اپلیکیشن را به روش های مختلف که در نودینو به شما طی همین جزوه آموزش داده میشود گسترش میدهید.

نگاهی اجمالی به نوع گسترش و روند رشد درآمدی شما :

در نظر بگیرید که شما اپ نودینو را برای مثال به ۵ نفر از دوستان خود ارسال کنید و دوستان شما با کد معرف شما ( کد نودینویی شما ) ثبت نام کنند.

حال دوستان شما هم همین روش را با خواندن این جزوه پیش ببرند . به جدول زیر نگاه کنید :
این شما هستید – > حال ۵ نفر ساز مان گسترش دهنده ی اپلیکیشن در حوزه ی IT دارید.

و همین روند فقط ۸ بار تکرار شود.
در نهایت سازمان گسترش دهندگان شما در حوزه ی IT میشود : ۴۸۸۲۸۱ نفر گسترش دهنده.
شما
سازمان گسترش دهندگان اپلیکیشن در حوزه فناوری اطلاعات :
۵ -> ۲۵ گسترش دهنده -> ۱۲۵گسترش دهنده -> ۶۲۵ گسترش دهنده -> ۳۱۲۵ گسترش دهنده -> ۱۵۶۲۵ گسترش دهنده -> ۷۸۱۲۵ گسترش دهنده -> ۳۹۰۶۲۵ گسترش دهنده

شاید دو ستون آخر کمی رویائی و سخت به نظر بیاید.
ما ۶ ستون اول را در نظر میگیریم : ۱۹۵۳۰ گسترش دهنده

سازمان نودینو

حال یکی اپلیکیشن هایی که طرف قرار داد با نودینو هست را بر روی سیتم درآمد زائی پیاده میکنیم .

در آمد در نودینو :
۱ . در آمد مستقیم شخص ( برداشت آنی و واریز به حساب بانک صادرات )
۲ . در آمد سازمان گسترش دهندگان ( واریز ۱ تا ۵ هر ماه به حساب بانک صادرات )
مثال :
اپلیکیشنی هست به نام (X) که سرانه استفاده ی مصرف کنندگان در ماه ۱۰ بار میباشد . شرایط زیر را داراست :

 نصب برای هر مصرف کننده : ۱۰۰۰ تومان
 هر بار استفاده مصرف کننده تا مادام العمر ۲۰۰ تومان پاداش
 جذب نیروی انسانی اپلیکیشن : ۳۵۰۰ تومان

ما میخواهیم این اپلیکیشن را گسترش داده و سازمان گسترش دهندگان ما هم این کار همراه با ما انجام دهند :

طبق فرمول محاسباتی :
(تعداد نفرات مصرف کننده) X (میانگین سرانه مصرف) X (پاداش تعریف شده) X (سهم گسترش دهنده )

(۱۹۵۳۰) X (200) X ( 10 ) X (ده درصد ) = ۳٫۹۰۶٫۰۰۰ تومان

جمع دریافتی شما فقط از یک اپلیکیشن :
۱ . معرفی مستقیم اپلیکیشن = (۵ نفر ) ضربدر ( ۱۰۰۰ تومان ) = ۵۰۰۰ تومان
۲ . سازمان گسترش دهندگان اپلیکیشن : ۳٫۹۰۶٫۰۰۰
۳ . به عنوان مثال ۱۰ نیرو هم برای اپلیکیشن معرفی کرده اید :

۱۰X3500 = 35000
جمعا : ۳٫۹۴۶٫۰۰۰ تومان
حال حساب کنید که به جای یک اپلیکیشن به طور همزمان از ۵ اپلیکیشن استفاده شود = محاسباتش با شما …

۱۱ -سیستم گسترش نودینو

طبیعتا همه خواستار در آمد بالا هستیم و این در آمد منوط به داشتن سازمان گسترش دهندگان قوی و فعال میباشد .

حال ما در این جزوه راه گسترش این سیستم را بین همگان آموزش خواهیم دادیم و بخشی هم خلاقیت شخصی شماست. همه میدانیم که هر نفر حداقل ۵ نفر از اطرافیانش هستند که رابطه ای صمیمانه دارند برای همین ما مثال های گذشته رو بر مبنای ۵ گذاشته ایم تا هم رشد سازمان سریعتر اتفاق بی افتد و هم کار آسوده تر شود .

پس از درک جملات بالا میرویم به سراغ ساختن سازمان گسترش دهندگان :
مجموعه ای از گسترش دهندگانی که فوق به تعداد ۴۸۸۲۸۱ نفر گفته شده بود را قرار نیست که شما وارد این پروژه بکنید و به تک تک آن ها آموزش های لازم را بدهید و …

شما فقط ۵ نفر خود را نصب گرفته و کد معرف خودتان را وارد میکنید و در ادامه آن ۵ نفر همین کار را خواهند کرد و به زبان ساده تر بیان کنیم هر شخص فقط ۵ نفرا را با خود شریک میکند و این روش ادامه پیدا خواهد کرد حال این اعداد برای ما واقعی تر و قابل درک تر شده است :
۵-۲۵-۱۲۵-۶۲۵-۳۱۲۵-۱۵۶۲۵-۷۸۱۲۵-۳۹۰۶۲۵
حال که به این مرحله رسیدیم که جدول زیر کار سختی نیست پس یک نگاه دیگر به آن می اندازیم :
شما
سازمان گسترش دهندگان اپلیکیشن در حوزه فناوری اطلاعات :
۵ -> ۲۵ گسترش دهنده -> ۱۲۵گسترش دهنده -> ۶۲۵ گسترش دهنده -> ۳۱۲۵ گسترش دهنده -> ۱۵۶۲۵ گسترش دهنده -> ۷۸۱۲۵ گسترش دهنده -> ۳۹۰۶۲۵ گسترش دهنده

زمان : چه مقدار زمان بر است که شما ۵ نفر که شرایط این سیستم را دارند به سازمان گسترش خود اضافه کنید ؟
در بد بینانه ترین حالت : ۱ ماه
اگر ما ، بقیه را هم در بدبینانه ترین حالت ۱ ماه در نظر بگیریم ۸ ماه زمان بر است که همچین مجموعه ای به وجود بیاید. برای سهولت در این امر در قسمت منو اپلیکیشن شما یک گزینه ی معرفی به دوستان وجود دارد و شما از طریق این گزینه میتوانید معرفی اپلیکیشن و کد معرف خود و آدرس سایت نودینو را برای عزیزانتان از طریق sms یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

هر شخص که نصب کرد این جزوه را برای او ارسال کنید و از او بخواهید این جزوه را بخواند و کار های داخل جزوه را همانند شما انجام دهد و سازمان گسترش خود را گسترش دهید.

پیام ارسالی از سمت شما :

********* هستم و شما را به نودینو دعوت میکنم .کد معرف من برای شما ******
لینک دانلود اپلیکیشن : HTTP://nodino.ir
چند نکته :
۱ . شما در اپلیکیشن و سایت فقط افرادی که با کد معرف شما ثبت نام کرده اند را خواهید دید مثال ۵ نفر.
۲ . نودینو همانند شرکت های هرمی و بازاریابی شبکه ای قانونی نیست که شما طبق یک نمودار یا شماتیک کل افراد سازمان خود را بتوانید ببینید.
۳ . نودینو سطح دسترسی و کنترل شما را فقط برای افراد معرفی خود گذاشته است تا شما توانید از میزان کارکرد آن ها مطلع بشوید .
۴ . سیستم پیشنهاد به دوستان را جدا از سیستم های شرکت های بازیابی شبکه ای و هرمی در نظر بگیرید و از واژه ها یا عملکرد های پرزنت و فالو و … اجتناب کنید.
۵ . سیستم پشتیبانی نودینو از طریق تیکت ها بررسی و حل میشود و همچنین برای سوالات متداول روابط عمومی شرکت نودینو پاسخگو شما خواهد بود .
۶ . واریز ها از طریق بانک صادرات ایران انجام میشود پس لطفا یک حساب و عابر بانک از این بانک داشته باشید و در اپلیکیشن نودینو وارد کنید.

۱۲ -آینده نودینو

با به وجود آمدن نودینو و گسترش نودینو توسط سازمان گسترش دهنده گان در حوزه ی فناوری اطلاعات بستری فراهم نموده ایم که همه ی عزیزان ما در سرتاسر کشور عزیزمان ایران بتوانند از پاره ای از وقت خود به عنوان یک شغل پاره وقت و مهیج و همچنین تامین نیاز های روزمره خود بتوانند کسب درآمد داشته باشند .

اگر نگاهی به کمی عقب تر بی اندازیم و یک تحلیل اقتصادی کوچک و سر انگشتی داشته باشیم میبینیم که در آمد یک شخص که در ماه ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان بوده است قدرت خرید ۱۰۰۰ دلار در ماه را داشته است ولی کن که امروز که این جزوه دارد به پایان میرسد و قیمت دلار حدود ۱۳٫۵۰۰ تومان است.

اگر شخص همان مبلغ ماهیانه ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان را داشته باشد حال قدرت خرید او به ۲۵۹ دلار رسیده است .
حال دیگر نیاز به یک شغل پاره وقت در همگان احساس شده است . هر شخص میتواند بدون داشتن مدرک تحصیلی خاصی و بدون محدودیت سنی و بدون امتحانات سخت و بدون داشتن سرمایه از این سیتم کسب درآمد داشته باشد .

سیستم های کاری بدون سرمایه صرفا از سیستم های win-win یا برنده برنده تبعیت میکند . به این معنی که هم شما و هم ما برای موفقیت باید همکاری دو طرفه داشته باشیم .

تنها چیزی که نیاز است برای کارکردن در این سیستم یک تلفن همراه و کمی به روز بودن خودمان است به علاوه ی اراده ای که از خواستن درون ما صدایش بر میخیزد.

دوست من پس اراده کن و موبایلت را در دست بگیر و به مخاطبین خود پیامک را ارسال کن چون ۱۰۰ % در لیست شماره های موبایل شما شخصی وجود دارد که نیاز به شغلی پاره وقت دارد .

یادتان باشد با یک گل هم بهار خواهد شد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی آموزشی نودینو به آدرس زیر مراجعه نمایید :

www.nodinoo.ir

پس از ثبت نام در نودینو می توانید برای آموزش نحوه کار و کسب در آمد و معرفی و تبلیغ نودینو در اینترنت و شبکه های اجتماعی  ، به وبسایت آموزشی تخصصی نودینو به آدرس زیر مراجعه نمایید.

www.nodino.irgoogle.ir

همچنین بخوانید :

 معرفی روشها و نحوه درآمدزایی در نودینو

⇐ آموزش کسب درآمد از سیستم نودینو

  مجوزهای شرکت نودینو

==========================================

لطفا برای اطلاع از آخرین اخبار و جدیدترین روشهای کسب درآمد ، عضو کانال سایت دلاری شده یا به صفحه زیر مراجعه نمایید :

  چگونه از طریق سایت دلاری شروع به کار و کسب درآمد نمایم ؟  

کانال آموزشی کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال : @kasbe_bitcoin

خرید و فروش ارز دیجیتال کانال روبیکا kanal-dolari